Wednesday 4 May 2011

De reactie van Koga

Van: "Customer Service Koga,"
Datum: 4 mei 2011 13:46:35 GMT+02:00
Aan:
Onderwerp: Uw correspondentie met Koga B.V.

Geachte mevrouw Pieck,

Vriendelijk bedankt voor uw emails gericht aan Koga B.V. Wij hebben uit uw blogs op kunnen maken dat uw fiets weer is gerepareerd en u gelukkig na een oponthoud van ruim een week, uw reis weer kunt vervolgen.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen wat er allemaal heeft plaatsgevonden in de afgelopen periode en willen u toch in het kort nog graag schetsen wat de gebruikelijke gang van zaken is bij problemen met uw Koga.

Wanneer er een probleem met uw Koga fiets is, zowel in Nederland als daarbuiten, is uw dealer het eerste aanspreekpunt. In uw geval hebben wij begrepen dat uw dealer niet erg behulpzaam is geweest. Wij betreuren dit ten zeerste, maar dit betekent echter niet dat Koga alleen aansprakelijk kan worden gesteld voor wat er heeft plaats gevonden.

Er is contact geweest met Koga en de levering van het achterwiel vindt plaats via de firma EBSC (het Ebike Service Centrum).

Wij wensen u samen met uw zus een goede voortzetting van de tocht en hopen dat u niet weer te maken krijgt met problemen met uw fiets.

Met vriendelijke groet, / With best regards,

KOGA B.V. / Koga Miyata

1 comment:

  1. nou daar he je dus helemaal niks aan...

    ReplyDelete